Boven de € 20 gratis bezorgd in Nederland
Vragen? Bel gerust 036 - 8 444 666

Vragen Klanten

Heb je een vraag, dan vernemen wij deze graag. Hieronder vindt je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, bel gerust 036 8 444 666 

of stuur een email naar info@justtowear.nl

VRAGEN BESTELLING

Nee, onze winkel staat voor iedereen open. Maar wil je vaker bij ons kopen, dan is dit wel makkelijker. Je hoeft het adres niet steeds opnieuw in te voeren.

U kunt met de volgende middelen betalen:

  • Contant bij afhalen in Almere (op afspraak)
  • Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur)
  • iDEAL
  • BanContact (voor onze Belgische klanten)

Na ontvangst van je betaling wordt jouw bestelling binnen 1 of 2 dagen verzonden, mits op voorraad.

Over het algemeen zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar. Mocht het door jouw bestelde artikel niet op voorraad zijn, dan ontvang je van ons zo snel mogelijk een bericht.

Wil je het weten voordat je een bestelling doet, dan mag je natuurlijk ook even bellen: 036 8 444 666.

Eenvoudig een teleurstelling voorkomen?
Voorkom een teleurstelling en besteld tijdig. Meestal wordt je bestelling de volgende dag aangeboden door PostNL of DPD (België, extra dag). Helaas kan het soms voorkomen dat je bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij vragen jouw hier rekening mee te houden, als je een bestelling doet voor een verjaardagscadeau.

Het is altijd vervelend om met lege handen te staan, als jouw bestelling een dag na een verjaardag wordt bezorgd. Het is eenvoudig teleurstelling te voorkomen, wanneer je iets eerder besteld.

Afhalen in Almere (op afspraak)
Wil je op de verzendkosten besparen, dan kunt je jouw bestelling ook afhalen in Almere.

Bij het plaatsen van uw bestelling kun je een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra de bestelling klaarstaat, ontvang je een bericht van ons.

PostNL Brievenbus (niet aangetekend)
Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld. Het is niet nodig om er speciaal voor thuis te blijven.

Bezorgen door PostNL Aangetekend
Bij verzending via PostNL Aangetekend, wordt jouw bestelling bij je thuis aangeboden. Ben je niet thuis, dan wordt jouw bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer je bestelling wederom niet kan worden geaccepteerd, dan kun je deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het nietthuis bericht.

Bij een bestelling boven de € 20,- (twintig euro) betaald je geen verzendkosten. Je bestelling wordt gratis bezorgd door geheel Nederland.

Is jouw bestelling gelijk of lager dan € 20,- (twintig euro) dan ben je een bijdrage aan verzendkosten verschuldigd. Meestal bedraagt dit € 3,95  voor verpakking en verzending. 

Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en (of) verkrijg je een foutmelding.

Dan mag je altijd even bellen (telefoon: 036 – 8 444 666), maar je kunt ook een email sturen met minimaal de volgende gegevens:

  • Naam
  • Straatnaam met nummer
  • postcode en plaats
  • telefoonnummer
  • het artikelnummer of foto van het fan artikel

Je ontvangt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.

De artikelen zijn dan op jouw naam gereserveerd.

Na ontvangst van jouw betaling wordt de bestelling verzonden.

VRAGEN JustToWear

Ja, JustToWear is een bedrijf. En wel een E-commerce winkel (webshop) onder beheer van TAL-Office.

Voor onze vestigingsgegevens verwijzen wij je graag door naar CONTACT.

Nee. Het is op onze locatie niet toegestaan een winkel te houden. Wel is het mogelijk artikelen af te halen op afspraak.

Bij de bestelling kun  je aangeven of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of dat je deze wilt afhalen. Bij de bestelnotities kun je jouw voorkeur van datum en tijd meegeven.

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 – 18.00 uur, telefoonnummer 036 – 8 444 666

Natuurlijk mag je ook een email sturen naar info@justtowear.nl

Onze webwinkel JustToWear is 24 uur per dag benaderbaar.

VRAGEN ARTIKELEN

Heb je een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag per email of brief. Wij streven er naar om jouw vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden.

Heb je een klacht, dan is dat altijd vervelend voor zowel jouw als voor ons. Natuurlijk willen wij dit zo spoedig mogelijk afhandelen. 

We vragen je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jouw hiervan op de hoogte stellen.